8 augusti 2009

viktigt?

Min vikt ligger idag på 60,1 kilo. Mindre än på 4 år. Känns sjukt bra faktiskt. Jag inser att jag krymt min magsäck ganska bra i sommar närjag gör världens godaste pasta med kyckling och verkligen inte KAN äta upp allt för jag är proppmätt, trots att jag inte ätit något idag förren nu (ok, några vindruvor och lite godis). Men jag ser det bara som en bra grej så länge jag faktiskt äter! Snart börjar fotbollen med och då kanske det kan bli lite muskler på kroppen igen bara, inte den där slappa vinmagen från sommaren :)

Har ätit, ska fixa till håret och sminket, sen bege mig mot syrran för att låna skor. Ska först på Erikas inflyttningsfest, sen vidare till Karl Dahlgrensgatan hos Pia och Kajsa för kanske sommarens fest? Ska bli sjukt kul! Hoppas bara min klänning sitter uppe som den ska, har fixat och trixat lite med säkerhetsnålar och skosnören haha.
Bakfyllan i morgon på jobbet ska jag inte tänka på, det löser sig alltid !


tycker du ska höra av dig ikväll..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar