18 september 2009

Fredag

Bakfyllan börjar släppa. Ska dra en Nancys snart, det ska bli gött. Sen är det väl bara att gå på vinet igen, I guess. Det är livsfarligt att vara ledig så här mycket. Festar mer nu än i somras ju. Sinnes. Men kanske för att jag har bra fyllor, kontroll på mig själv och inte ballar ur? I somras var det lite värre med allt härj runt mig och Micke, man visste liksom aldrig hur det skulle gå. Men igår funkade det bra, mest att ignorera varandra, men det är lika bra så. No more drama thanks! Nu har jag haft enbart bra utgångar senaste 2 månaderna. Augusti och september har varit årets bästa månader tror jag, förutom veckorna i Sydafrika då. Inget slår ju det, så är det bara. (och om 10 veckor är jag på väg igen)

Nehe, nu kom taxin som kör mig till Nancys :) hejsvejs, ses i dimman.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar