14 september 2009

Helgen som gick..

Oj, har varit en bra helg. En helg med ganska mycket alkohol, fet mat och lite för lite sömn. Men det har det varit värt!

Fredag: Matilda hörde av sig om fotbollshäng utanför mitt hus. Passade mig väldigt bra. Pojkarna spelade boll medan jag och Matilda tog igen lite tid, vi har inte hunnit umgås så himla mycket ju! Sen kom Lollo förbi med och senare på kvällen dök Frida och Sara upp och hängde med mig i mitt rum. Johanna var också med en stund. Kul att ha en tjej här hemma att prata av sig med ibland.



Sen blev det Platens lite senare och sen faktiskt lite efterfest, det var skoj. Somnade i kollektivet. det var ju skönt just då, men det suger att vakna upp dagen efter och inte vara nånstans där man känner sig helt avslappnad. Men men, gick hem och sov en timma och laddade för Lördagens bravader.

Lördag då. Det vankades fest hos Oskar. Jäkla trevligt var det där! Och sen gick vi ner och mötte upp Linus och Jonas och co. ASSKOJ att träffa Jonas igen, det var år och dagar sedan sist. Det var kul på Platå, för att vara Platå. Sen blev det efterhäng hos Linus några av oss, med mat, godis osv.


Söndagen var en riktig skön bakissöndag. Pizza, en liten roadtrip, slötitt på tv, max, läsk, godis och en jäkla massa youtubeklipp och lite annat tidsfördriv :)


Ett trist inlägg kanske. Ett typiskt; "kolla mitt spännande liv, det här har jag gjort bla bla bla bla.." Vem bryr sig egentligen? Men skit samma, jag lägger inte allt för ofta upp bilder heller. Alla bilder från helgen finns på facebook dessutom.

Måste bara säga det igen: Jag är så jävla nöjd över att hittat folk som är roliga, som vill göra saker, som är lite spontana och som vill hänga och bara ha det jävligt kul. Jag trivs så jävla bra med tillvaron som den är just nu. På många sätt.

Planer för veckan: Hänga med Lollo, jobba natt på tisdag, skateparken i mantorp på onsdag, en spelkväll(?), ut o skata några gånger minst (öva öva öva), sova. Låter som det kommer bli en bra vecka igen.

Skönt att komma hem nu och sova ut i morgon.

--

TYCKER OM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar