9 september 2009

ja va fan.

Ja nu får jag ta och rycka upp mig. Livet är rätt bra ju på så många sätt. Jag ska verkligen försöka sluta deppa ihop sådär som jag gör ibland. PEPP!

I morrn ska vi fira Linus födelsedag, vet inte vilka vi blir(?) men några stycken i alla fall. Synd jag ska upp 5 på torsdag för att jobba dock, men va fan, det är ju nån som fyller år, då får man väl offra sig lite. Får vara lugn med ölen bara så är det inte så farligt om jag sover lite få timmar.

Ska köpa Christians bräda för en liten peng så snart har jag en egen och ganska ok bräda så jag kan lära mig mer. Ute i ekholmen idag vågade jag åka typ 2 meter tills jag vurpade som fan, haha, sen fick jag sjuk prestationsångest.

Nu ska jag sova, sova GOTT efter en jävligt bra dag. En glad dag rakt igenom nästan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar