2 september 2009

Onsdag

Klockan är 11.15, första maskinen är i maskinen. Om 30 min ska jag ner och hänga upp den och sen slänga in den vita i stället. Tänkte ta mig en rask promenad idag igen, innan jag käkar frukost/lunch. Kommer hem innan 1, hinner duscha och gå iväg till tåget halv tre precis lagom för att åka till jobbet. Blir ett dygns jobb nu. Hårt, men bra med pengar.

Helgen är helt oplanerad faktiskt. Kan bli hur bra som helst hoppas jag. Men jag ska inte ha förhoppningar! då blir jag bara besviken...

Nehe, tvätt, promenad, dusch, jobb!

3 kommentarer:

  1. jennifer11:30 fm

    ska du inte med på fredag då för lite pizza och fotboll? Och glöm inte match på söndag ;)

    SvaraRadera
  2. damfotboll suger, inte värt att slösa en fredagskväll på! :) Nej men jag ska kanske jobba till 21, inte säkert än, och då blir det sent så då möter jag upp er ute i så fall.

    SvaraRadera
  3. jennifer2:24 em

    ok! jag skippar nog utgång.. pallar inte det en fredag en jobbvecka. Så blir cola till damfotbollen och sen hem och sova! :) men kul att faktikst umgås lite och lära känna de andra i laget..

    SvaraRadera