17 september 2009

random onsdag.

Än en gång lyckades jag ha en så där bra dag igår.
Jag tvättade, städade och kollade på True Blood på dagen. Vid fyra kom jag på att jag ville färga håret(?) så då fick Lollo komma hit och göra det. Som tack för hjälpen lagade jag potatismos och sojakorv till henne.

Vid 7 kom Linus och hämtade upp oss, så drog vi till skatehallen i Mantorp. Där mötte vi upp Sandra, Johan och Ante. Senare kom även Matilda och Basse. Nisse (som även jobbade på fritidsgården när jag var 13) bjöd på kaffe och kaka. Jag vågade åka lite upp o ner i ramperna, klarade av att vända i en ramp (fast Sandra höll mig i handen så det var fusk) och jag har idag ett svullet knä för jag vurpade rätt rejält en gång, precis som det ska va! Det var grymt skoj att träffa Sandra igen, inser att jag verkligen saknar henne! Får bli att ta tag i det där!

Sen drog vi hemåt, hängde lite, mycket facebook blev det , haha. En t-shirt som jag har blivit kär i fick jag också! Tack! Sen gick jag och Lollo till Platens och dansade som bara den och drack billig öl.

Det går bra nu! Livet är rätt fint som det är.

Klockan 04.30 var jag hemma. Värt :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar