25 september 2009

trött it is

Igår var vi på invigningen av nya butiken i Tornby, Supreme. Gratis vin kan ju bara sluta med en sak som ni förstår. Jag, Lollo och Linus gick hem från tornby. Det tog ett tag. Vi gick jävligt fel också. Jag trodde jag kunde en genväg. Varför skulle jag kunna det, som aldrig gått där förut? Vi hamnade vid nån slags återvändsgränd av gräs och nån slags lada. Vi fick gå tillbaka och sen klättra upp för gräset, som jag såklart ramlade i. Upp i den nya rondellen kom vi. Hade jag fått välja håll hade vi hamnat i Skäggetorp, tur att Lollo fick bestämma. Tillslut kom vi hem i alla fall. Haha. Det var ett äventyr helt klart.

Jag fotade tydligen INGET på själva festen, men dokumenterade en bit av vad man gör på vägen hem från tornby... Joel tog bussen till Ljunsbro... Vår buss hade redan gått.




Ni är tamejfan bäst!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar