6 oktober 2009

vänner.

Det gick hur bra som helst. Är så jävla glad att vi kan prata om sånt här. Att vi inte är som en hel del andra tjejer jag känner till. Ni vet, som hänger ett par stycken, men när en av de inte är med så pratas det en massa jävla skit om den personen. Saker de aldrig skulle våga säga till henne själva. Om jag har något att prata om, med till exempel Matilda, om Lollo, så skulle det aldrig sägas nåt till henne som jag inte skulle kunna ta med Lollo senare. Det var så nu, det som gnagt i mitt huvud, jag har ventilerat det med Matilda, "bakom ryggen" på Lollo. Men enbart för att jag inte vetat hur eller när jag skulle ta det med Lollo. Men nu är det gjort och jävlar vad skönt det var. För oss båda tror jag! jag förstår inte varför en del människor umgås med varandra, när de ändå inte verkar uppskatta varandra på riktigt. Jag har varit sådan med, det medger jag, men kanske för att det var människor jag inte skulle umgås med just då, och mycket för att jag var yngre och mer omogen med förstås. Herregud så mycket skit man snackat genom åren. Mest för att man haft kass självkänsla och klagat på saker hos folk som man egentligen ser hos sig själv. Ni vet det va, det man klagar på hos andra, är oftast sånt man saknar hos sig själv eller stör sig på hos sig själv.

hur som helst. sjukt glad att jag har er; Matilda och Lollo. Den här sommaren hade inte varit densamma utan er.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar