25 oktober 2009

Lollo Ollila

I fuckin' löööv you!
Jag är glad att jag har dig. Jag kan prata om vad som helst med dig, ringa när jag vill, blir aldrig dömd av dig och du säger aldrig åt mig vad jag ska göra. Du finns där, lyssnar och ger mig råd. Men du låter alltid mig ta mina egna beslut och stöttar mig i dom. Jag är glad att jag alltid känner att jag kan berätta vad som helst utan att få en dömande blick eller suck eller oförstående.. Det är så det ska vara. Det är för många man känner som man väljer att inte berätta ALLT för och så ska det verkligen inte vara. Du vet att du alltid kan säga vad som helst, prata om vad du vill och att jag älskar dig lika mycket ändå! Kommer aldrig försöka få dig att vara nån du inte är och jag vet att du aldrig skulle göra så mot mig heller! Du är ta mej fan BÄST.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar