7 oktober 2009

onsdag

Igår var jag hemma precis hela dagen. Sen kom Martin hit, han hade skruvat ihop sin bräda till mig, snällt! Vi kollade på film, Charles Bronson, sjukt, 30 år av 34 i fängelset spenderade han i isolering, utan att ha dödat en enda människa. Brutal kille. Bra film. Lite senare på kvällen tog vi en sväng förbi Linus, hämtade Martins väska. Blev en sväng till macken, sen lite soffhäng, jag var väl hemma runt två inatt. Bra kväll sådär för att vara en vanlig tisdag.

Idag ska jag träna med Erika, fika med Johanna och hänga lite med Lollo. Ikväll blir det hangaren igen, kvällstid, utan massa kids. Bra skit. Får väl se vad Martins bräda duger till, men den lär ju inte vara värre än mig, den var värdelös.. haha.

Aja, har inget spännande att skriva om alls. Ska försöka käka lite o så där innan träningen nu

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar