30 november 2009

2 dagar kvar..

Jag har sovit typ 11 timmar inatt, någon som behövde återhämta sig lite kanske? Bra skit. idag ska jag packa, heeeela dagen, ska ner på stan en liten sväng bara för att handla lite saker, typ batterier till mp3an och någon bok att läsa på flyget och kanske nåt mer.. Just det, MÅSTE komma ihåg att fylla på musik på mp3an med, kommer bli rätt tråkigt att bara ha 7 album att lyssna på i 2 månaders tid..

Shit, den här dagen kommer försvinna ganska snabbt. I morgon sover jag halva dagen efter jobbnatten, och så på kvällen blir det öl/fika på Ågatan/Yngves.. Se är det fuckin onsdag! Sinnessjukt. Jag hoppas VERKLIGEN att det är några roliga volontärer nere nu som jag ska bo med. Annars får jag helt enkelt leta upp roliga människor någon annanstans, det brukar inte vara så svårt... Sen har jag alltid Clint, Brandon och resten ute i Athlone, det är soft. Ska bli så jäkla kul att träffa Clint igen och göra honom nervös och generad över allting hela tiden. Kanske spela lite domino med, såklart! :)

Ja jäklar, NU börjar det kännas som att det faktiskt händer, SNART!

1 kommentar:

  1. lycka till nu gumman...

    all hope for u baby!

    /m

    SvaraRadera