16 november 2009

goodie

Det gick över lite, efter prat med lite olika personer. Tack som fan att ni finns.

Jag åker om 16 dagar, det är verkligen så jävla overkligt. På nåt sätt känns det så jävla mycket jobbigare att åka iväg den här gången än andra gånger. Tror det har med mitt kontrollbehov att göra, som vanligt. Och just nu har jag inget att direkt ha kontroll över och det gör mig typ nervös. Men jag tror allt kommer kännas bättre när jag vet säkert om jag har jobb när jag kommer hem, när alla räkningar är betalda och tågresan till arlanda är beställd. Dock kommer allt vara så jäkla annorlunda när jag kommer, folk drar till sälen osv... men Pia är tillbaka i stan då, vilket känns JÄVLIGT bra. Hon har den där energin som folket som lämnar linkan för norr har. Det är lite samma mentalitet, som jag behöver ha runt mig. Folk som vill hitta på saker, inte bara när det är fredag och ska va fest, utan på vardagar och på dagtid också.. jag har inte haft behov av det förut, har alltid haft nån att komma hem till, att vara social med. Även om man satt vid varsin dator så hade man ändå varandra där, i rummet. Det är nåt jag saknar väldigt ofta, den närheten av en annan människa. Att kunna umgås utan att egentligen umgås. Det är med skönt ibland. Dock är jag nog väldigt sugen på att hitta nåt eget till våren om jag får jobbet. jag behöver bo ensam ett tag, har inte gjort det sedan jag var 20..

Nu ska jag sluta svamla och försöka sova. Ny dag i morrn, med träning och sen jobb..

2 kommentarer:

  1. Tror du kan fa rakna med en liten kram & hang innan du aker froken lilla ;) vi ses mer snart an vad du tror.. haha! LUUUURING, det ar jag det!

    SvaraRadera
  2. WTF!!! Är det sant. ja jävlar, det vore värt det. Nu blev jag helt exhalterad här! PUSS

    SvaraRadera