1 november 2009

I don't care?

Det är konstigt att jag bryr mig men det gör jag. Det känns i magen. En liten klump blir det. Jag har många gånger senaste månaden velat skriva om saker men har lovat för någon annans skull att låta bli. Ibland undrar jag varför jag gör så, lovar sånt när det BARA gynnar nån annan och inte mig ett skit. Det ger mig mest ångest liksom. Men men, ska inte vara dramaqueen nåt mer, det har jag lovat mig själv. jag ska försöka bli glad för hans skull i stället, även om det är svårt om jag ska vara helt ärlig. Men men, lycka till, hoppas hon ger dig en chans. Det kanske du är värd, eller? Jag gav dig femtioelva.... sen fick det vara nog. Men det händer att jag saknar dig, det förstår ju kanske alla. Dock är mitt välmående viktigare och just nu måste jag vara själv.

----------------

Igår var en bra kväll. Även om jag funderade en del på vad som hände i Göteborg. Det ska jag inte sticka under stolen med. Jag undrar faktiskt. Jag vet inte vad jag pysslar med, men det blir som det blir känner jag. Orkar inte lägga ner massa värderingar i det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar