29 november 2009

lista

Förstående: ja, är det något jag inte gör, är det att dömma folk
Öppensinnad: svart/vit, rik/fattig, cool/tönt vem bryr sig? Tänk va trist om alla var lika.
Osäker: I en del konstiga lägen oftast
Intressant: klart jag är!
Hungrig: Inte just nu
Smart:tycker jag nog
Barnslig: barnslig JA omogen NEJ
Rolig: Jag skrattar åt mina egna skämt
Pratglad: om jag har något att prata om
Frågvis: nyfiknast i världen
Oerdningsam: Haha inte alls. lappar och grejjer och kläder överallt
Hälsosam: Cigg, öl, vin, chips..
Blyg: nej inte speciellt
Sentimental: ja fy fan
Lättförstådd: inte ett dugg
Lätt uttråkad: eh. japp. det märker ni väl ? blogg, bilddagbok, facebook osv osv
Ansvarsfull: när det gäller så ja
Vegetarian: inte. det är för gott och jag har kass självdiciplin
Besatt: internet
Arg: blir jag ganska lätt om det är nåt att bli arg på
Glad: utåt sett nästan alltid..
Pålitlig: om DU är det så
Laglig: Inte i alla lägen nej
Filosofisk: hm.. nja..
Svår: Vet inte, är jag det?
Positiv: jobbar på det, var kass på det förut, men börjar lära mig.
Lätt att förföra: nej. eeeeller? Beror ju på vem som förför!
Bra på att ge komplimanger: har blivit bättre på senare år!
Bra på att få komplimanger: helt klart sämst

2 kommentarer:

  1. Anonym8:16 em

    Kommer du blogga ifrån Sydafrika? Hoppas =)

    SvaraRadera
  2. Vem frågar? och ja, det ska jag!

    SvaraRadera