1 november 2009

lite frågor

du heter: tania
smeknamn: ganja? haha
vad tror folk om dig? vet inte, att jag är dryg och lite sur (innan de lär känna mig)
vad får du oftast komplimanger för? ögonen, att jag jobbar med det jag gör och kanske brösten (de få som sett dom hehe)
brukar du skratta för dig själv? inte högt
vad står det i ditt senast inkomna SMS?:"Du ska inte komma och käka nåt och glo på film med oss då?"
var bor du? linköping, tannefors
trivs du där: det är bättre nu än för nåt år sedan
äger du några converse: jo då
brukar du bli för full: inte så värst ofta.
är du blyg? Nope
vill du hellre ha mail än brev: beror på vem det är ifrån
tror du på kärlek vid första ögonkastet: inte kärlek, men förälskelse kanske
har du spytt offentligt: det har hänt, men det var länge sen
är du nöjd med ditt liv: ganska. saknar vissa saker för att vara helt nöjd, men missnöjd är att överdriva
är du bortskämd: Inte ett dugg.
vad gör du i morgon: betalar för festen, tränar, mer vet jag inte
vad är det värsta du vet? förtryck av människor av alla dess slag
hur mycket pengar brukar du slösa på en vecka? slösa? saker jag inte behöver? kanske 500?
vilken kändis tycker du är en bra förebild? oj, svårt, men Bono är rätt grym
vad längtar du till?
2 dec
är det okej att gråta: japp
när grät du senast: för nån vecka sen
vad skulle du göra om du vann en miljon: ta körkort, ge lite till familjen, resa och spara resten
bär du glasögon eller linser: glasögon ibland
tycker du det är viktigt att ha märkeskläder: verkligen inte.
vill du gifta dig: kanske
vill du ha barn: absolut.. men adoptera tror jag
är du bra på att laga mat: rätt så!
är du musikalisk? inte ett dugg. suck...
tror du på ett liv efter döden: nope.
bor dina föräldrar tillsammans: nej.
har du tandläkarskräck: nae
har du någon gång gråtit dej till sömns: klart jag har
biter du på naglarna: ibland, tyvärr. äckligt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar