5 november 2009

När?


Hittade ett kort jag inte vet vem som tagit eller när eller var? Vems mössa? Hur som, jag är trött på att mitt ex kan tala om för mig vad jag får skriva och hur jag får skriva. Jag anser att så länge jag inte skriver lögner så skriver jag hur mycket jag vill. Och allt är tydligt att det är mina åsikter och känslor ingen annans. Upp till var och än om de tolkar det hur de vill utan att fråga mig eller någon annan hur det ligger till. Jag tycker att det är jobbigt att micke säger sig redo för ett nytt förhållande trots allt han säger till mig, när jag verkligen inte är redo och inte helt gått vidare. Bara mitt problem jag vet, men det är fortfarande jobbigt för det. Och jag har svårt att tro på det dessutom. Så är det. Från MIN sida.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar