2 december 2009

bra skit!

Tack Johanna, Anna, Frida, JohannaK, Matilda, Helen, Basse, Erika, Pia, Martin, Per, Oskar för att ni kom förbi Yngves igår! Sjukt uppskattat! Kul att prata lite mer med Bella och Emma också! Kanske ses i Norge i vår!

Jag fick ett samtal senare och fick sen också EXAKT det hejdå som behövdes, sjukt kul, jag kommer aldrig glömma det där alltså "vänta jag vill du ska minnas mig så här!" (och det var inget gulligt eller romantiskt, bara HYSTERISKT kul) Tack som fan för att du fick det till nåt lättsamt och absolut inte sorgligt eller tråkigt. Nu kan jag släppa taget, så ses vi 2010.

Nu ska jag packa det sista, det ser ut som att skateboarden får plats! Värt. SKA lära mig ollie och bli bättre rent allmänt medan jag är borta så ska ni se att jag vågar lite i hangaren i vår, hm.... haha.

Nehe, packa sista sen dra mot Matilda, hon ska va gullig o följa med till bussen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar