2 december 2009

on my way

Sitter på bussen på väg mot Stockholm nu. Jävlar vad Bus4you är nice. Sitter som en kung här i fåtöljen med gratis internet och har precis kollat på senaste Heroes, grät en tår för nån dog. Matilda och Basse följde mig till bussen förut, TACK, hatar att göra sånt ensam. Jag inser nu hur många det är jag kommer sakna den här gången. Det är så många jag kommit så mycket närmre än innan. Jag har haft många vänner innan med, men aldrig låtit nån komma riktigt inpå mig liksom.
Dessutom, alla nyfunna vänner det här året som t.ex Matilda, Martin, Oskar, Linus, Per osv, betyder jäkligt mycket också. Jag tar inte folk för givna längre och jag uppskattar dom på ett helt annat sätt.

Är trött, ska slumra lite..

Facebook bjöd på lite nya bilder från Mjölby förra veckan:

2 kommentarer:

  1. Anonym7:00 em

    Årets par! Följer mannen med till Sydafrika?

    SvaraRadera
  2. HAHA! årets par? Vilka då? Im all by myself you know.

    SvaraRadera