24 februari 2010

allmänt..

Soluppgång utanför mitt fönster i söndags..


Igår somnade jag tidigt, det vill säga innan 01. Vaknade 11... 10 timmars sömn är ju inte helt fel. Jag börja inte jobba förren 16 idag så har några timmar att sysselsätta mig. Tanken är att jag ska gå och träna innan jobbet men tror inte det kommer bli av. Ska försöka dock!! Vill verkligen bli av med de där 5 kilona jag lyckades ta på mig i Sydafrika. (mycket öl vin mat och inga promenader)

Ska jobba 16-23 och i morgon 7-15.30. Elva timmars vila? nja.. men jag har ju valt det själv. Sover nog på jobbet till och med, för att slippa gå upp massa tidigare än nödvändigt..

Sen hoppas jag faktiskt att jag är ledig hela helgen, det vore skönt faktiskt. Känns inte som jag fått vara hemma och landa än. Jobbat nästan varje dag sedan hemkomsten.


Är lite sugen på öl..... :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar