23 februari 2010

sitter och drömmer

Gillar inte vintern, visste ni det?? :)

Hur som, jag sitter och peppar lite på festivaler i sommar. Hur mycket pengar jag än behöver spara så tänker jag åka på minst en festival i alla fall. Way Out West, West Coast Riot och Putte I Parken är nog det som lockar mest just nu. Egentligen orkar jag inte med festival i den bemärkelsen att tälta och sånt. Way Out West är perfekt. Inga tält, ingen lera, inga fulla småbarn, bara musikintresserade folk. Förra året tror jag att jag såg 10 personer under 18 och kanske 20 riktigt fulla personer, på tre dagar. Skönt.. Bara en jäkla massa spelningar helt enkelt och ett trevligt Göteborg. Japp, its the shit. La Roux vore sjukt värt att se dessutom. Bandsläppen blir ju bara fler och fler under våren dessutom så..

PEPP var det. Sol, öl och musik. Behövs det nåt mer?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar