26 februari 2010

Snö.


Ingen annan som skriver om snö så jag tänkte det var bäst att jag gör det.. I morse kom jag inte till jobbet, igen. . Men som tur var så åkte pappa från stan lagom tills jag behövde åka. Blev bara 40 min sen till jobbet, tänker inte ens försöka ta mig hem i kväll utan sover hos mamma och åker till linköping i morgon med pappa igen. Det är konstigt att tågen i sibirien fungerar. Är det verkligen inte logiskt att bygga tåg som klarar kyla när vi bor i ett land inte allt för långt från nordpolen? Eller kanske sätta in bussar och strunta i att ens försöka köra pendeltågen? Det är trots allt tredje dagen med snö och kyla nu. . Så det var dagens snöinlägg. Kan jag säga för många gånger att jag saknar mina flipflops och shorts, spontana häng i solen och bad i havet? Jag bor just nu i min mössa för övrigt..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar