10 mars 2010

Back in the days

Tog en promenad genom Mjölby och mindes gamla tider.

Vintergatan, där halva Mjölby bott nån gång i sitt liv, där bodde även jag i in första lägenhet..

Vintergatan 21 alltså. En tvåa på 50 kvadrat för 3000 i månaden, lite lagom sådär :) Dock bodde jag vägg i vägg med en gammal kärlekshistoria, lagom smidigt kanske?

Haha, det där vita huset längst upp i mitten, där bodde någon som jag sommaren 2003 smög upp till titt som tätt, bakom ryggen på min vän. Fult som fan. Men jag var sjukt förälskad, eller nåt... 19 år var jag.. herregud, känns lite som igår men det är fasen SJU år sedan!


Här har det spelats x antal fotbollsturneringar och genomförts gymnastiklektioner i högstadiet. Ett o annat disco har det väl blivit med va?


Här gick jag i skolan 8an och 9an...


Tågstationen..


Konstigt att det känns som hemma här, men ändå inte. Det är en speciell känsla att komma hem till sin hemstad helt klart. Har inte bott här på snart fem år. Tiden går snabbt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar