29 mars 2010

Ett år sedan


Ett kort från första april 2009, nästan sommar på balkongen! Nu får det fan bli riktig vår snart. .

Jag bjöd in mig till klubben för konstiga igår och det är väl inte mer än rätt efter sista veckorna eller framförallt den här helgen. Ibland undrar man ju hur man fungerar. Men men. . Jag är mest förvirrad över mina känslor tankar och vad fan jag vill med någonting. Känns som jag fastnar i samma beteenden hela tiden. Vet inte om jag orkar mer heller. Jag känner nog någonstans att jag inte är redo för något mer heller.. Det är bara skönt när det inte finns krav måsten eller förväntningar. Fast visst, någonstans finns väl en längtan till att slippa känna sig ensam, det det gör jag ju ändå vissa dagar när saker är som det är. Ja ja, jag tänker inte gräva ner mig i det här.

Igår var lagom. Kolla film, lite närhet och bara sova tillsammans. Varför är det så jäkla skönt att slippa sova ensam när det egentligen inte betyder något tillslut i alla fall? Jag tror nämligen inte det kommer bli mer än så.. Vet ju fan inte ens om jag vill det ska bli mer. Hm. . Jag är i alla fall expert på att sätta mig i situationer där inte kan tolka andras och inte heller mina egna känslor. Att jag är sämst på prata om saker gör det inte lättare. Jag gissar mig fram och sällan är det som jag tror liksom. Någon som vill ge mig en kurs i kommunikation?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar