25 mars 2010

glömska

Jag vaknade i morse av att jag grät, mycket! Jag minns inte längre vad jag drömde om. Det var någon som dog, det minns jag, men inte mer än så. Men fan, minns inte när jag vaknade gråtandes av en dröm. Sjukt. Men det gick över snabbt. En del drömmar kan ju ge ångest hela dagen. Tur det inte blev så.

Idag ska ju vara en bra dag! Det har jag bestämt.

Jag var ute och gick i solen förut. 9 grader och sol. jag hade bara t-shirt och luvtröja på mig (ok, byxor och skor med!!) och det var massa skönt. Jag bara kände att nu jävlar blir det vår och sen sommar och då är allt så mycket enklare i min skalle. Vintern dödar mig. var ska jag fly nästa vinter? Jag klarar faktiskt inte av 4 månader vinter, så är det bara, mitt psyke pallar inte det. Jag minns inte EN enda vinter jag mått bra förutom de tre sista när jag flytt en stund till värmen. Säg vad ni vill, att det handlar om inställning och allt det där, men nej, jag klarar det bara inte. Jag är kanske svag? Ja då får det vara så!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar