11 mars 2010

Helg snart då

Ska dra iväg och jobba 14-22 snart. Gött. Pengar. Plus att jag faktiskt tycker om mitt jobb, det är KUL att gå dit. Nu när jag slipper pendla dessutom känns det faktiskt ännu bättre. Inte helt fel att bo i Mjölby ändå. Pappa kom förbi i morse och bjöd på frukost på stan med. Eller, ja, klockan elva, skönt med en pappa som har samma morgonrutiner som en själv.

Jag håller på att skriva ett ansökningsbrev. Inte vilket som helst heller. SVINsvårt är det. Måste bli klar i morgon med, sista ansökningsdagen är måndag och skickar jag ett brev så är det nog större chans än via internet.. japp, jag VILL fan!

Uppmärksamhetsbehov? Eller bara äventyrslysten? Eller kanske rastlös och uttråkad? En blandning kanske...

Nu är det jobbet som kallar.. Hej svejs

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar