18 mars 2010

Trött igen, eller fortfarande.


Varit och sett shutter island med matilda på bio. Bästa bästa filmen på väldigt länge. Den sitter på näthinnan fortfarande. Psykiatri är så jävla intressant och hur fan hjärnan fungerar. Det är nog det jag kan Tänka mig jobba med förutom ungdomar. Kanske en kombination? Jag går kent i lurarna och blir väldigt nostalgisk, inga speciella minnen men det tar fram en känsla i mig. 2003 och allt som var då. Jag var en sjukt vilsen och ledsen 19åring då. Jag är bättre nu. I alla fall på en del plan. Men mycket kvar att jobba på.. Ska bli skönt att komma hem och sitta framför datorn och kanske prata med vänner, om allt mellan himmel och jord. Det är bra terapi för mig. Ensamtid men ändå vänner omkring mig även om de inte är där fysiskt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar