16 mars 2010

trött tjej.

Jag vet inte vad jag ska skriva.
Pratade av mig med Lollo igår om mina senaste tre dygn som helt klart varit förvirrande, som fan! Jag vet fortfarande ingenting, hur ska jag kunna det när inget sagts om grejen. Jag hade kunnat ta det om det bara var i lördags, men så blev det en söndag med och min skalle är ett virrovarr av känslor och funderingar. Sjukt jävla otippat och förvirrande är det i alla fall. Men det var som att det inte alls var nåt konstigt med det, även att det ÄR jättekonstigt.

SKA FÖRSÖKA att ta en dag i taget ja.. Men hur lätt är det egentligen.

Om saker var märkliga i höstat kan jag lova att det är märkligare nu.

För övrigt gick det bra i Stockholm, mer info kommer i april, nån gång...Håll tummarna, det är kul som fan det här.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar