9 april 2010

Byxor.

Varit ett varv på stan. Såg massa saker jag bara ville köpa. Men min plånbok är, som ni nog vet, inte den fetaste. Men jag kostade på mig ett par jeans. Ljusa lite baggy. I like. har letat efter sånna länge. Strlk 32 på Gina är perfa!

Fan jag vill också dricka vin ikväll! Ska i stället åka till Mjölby och jobba jobba jobba. Jag får gå all in i morrn i stället. Kommer bli jäkligt trevligt på Matildas fest tror jag. STOR lägenhet och runt 40 pers. Gillart.

Jag ha svårt att hitta musik just nu som jag peppar på. Allt känns uttjatat och trist eller inte tillräckligt pepp. Allt jag lyssnar på är lugn musik ju... FÖRSLAG nån?

3 kommentarer:

  1. Anonym5:44 em

    senaste beach house skivan

    SvaraRadera
  2. Anonym5:49 em

    http://open.spotify.com/track/5ureY03KVl7If9G485YVfI

    SvaraRadera
  3. Beach House är bra, men inte så pepp. Lite halvfart som Band Of Horses osv...

    SvaraRadera