16 april 2010

Det går bra nu

Jag mår sjukt bra för tillfället, enbart för att saker är enkla. För att jag inte är kär. Det är så jävla skönt att inte vara det, faktiskt. Känns som jag alltid är småkär i nån, men just nu är det noll. Klart det finns små flörtar och personer som betyder saker. De behövs dom med men just nu är det skönt som fan att inte ha nåt stort i huvudet att grubbla över.

Satt uppe halva natten igen som sagt, och det var nice. Gillart, precis lagom och vad som krävs för att jag ska vara nöjd. =)

Funderar på om jag ska ut på en promenad, men känner mig så jävla sliten från den lite oregelbundna sömnen 05-10 & sen 11-13.. Haha, jag borde kanske göra nåt åt mina sovvanor men vad fan. Blir ju sådär när man inte har regelbundna arbetstider och man gillar natten mer än morgonen. Fem kanske är lite väl sent i och för sig, brukar ju somna runt tre i vanliga fall.

Nehe, en dusch kanske? Eller ligga kvar i sängen och glo på Heroes? Vi får se. Ingen brådska till något direkt. =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar