9 april 2010

JOBBBBBBBBBBBAAAAAAAAAAAAA

Fick mitt sommarschema idag. Ska tydligen jobba röven av mig i juli. Ok, 158 timmar, jag vet det är en normal heltid. Men för mig är det mycket som inte jobbat heltid sedan sommaren 200...... eh, kanske aldrig? Jag vet fan inte. MEN, det betyder att jag just nu peppar nåt fruktansvärt på att åka på Roskilde i år. Den veckan är jag nämligen ledig och jag jobbar ju redan 158 timmar i Juli så...(ok, nu isåg jag att jag jobbar 158 timmar på tre veckor, vilket är jävligt mycket ju, tyckte väl att nåt kändes väldigt fel liksom). Jag behöver verkligen inte jobba första veckan alls och Roskilde vore sjukt kul! Ja vi får se, ska ta ett snack med brorsan om han har plats för mig i husbilen.

Nån mer som ska dit?

4 kommentarer:

  1. fixa plats till mig taniiiie :D

    SvaraRadera
  2. i husbilen? jag kan kolla upp det!

    SvaraRadera
  3. lätt, vilka är ni som drar då?? :) jag e på om de finns plats iaf.. var flera år sen de va roskilde besök för mig nu..

    SvaraRadera
  4. Det är jag. Sen är det mion bror o hans kompisgäng som åkt i typ tio år nu. Min bror är född 80 och bra som fan =)

    SvaraRadera