28 april 2010

Jobbet

Sitter på jobbet, agerar kontorsråtta idag. Telefonen vill dock inte fungera, telefonsvararen sätter igång hela tiden när nån ringer. Tror jag fixat det nu dock! Ska va här till 16, sen hem till mamma en sväng, mitt tågkort gäller ju från 17. Fick åka gratis i morse för det var fel på kortläsarna, gött, 45 kr är ändå 45 kr!

Har fått mitt sommarschema nu, jobbar typ varannan helg hela sommaren, det funkar! har dessutom ledigt fre-sön när jag har ledig helg så då hinner man ju faktiskt åka iväg lite om man vill det. Fint! Kommer ha mycket pengar i slutet av sommaren. Får se vad som investeras i de pengarna, kanske ett körkort, kanske inte. Jag har inte bestämt mig än, allt hänger på var jag hamnar till hösten. Hoppas ju på att vara nån annanstans än Linköping. Malmö och Oslo lockar mest just nu. Vi får se!

Ikväll blir det nog bara att slappa, kanske träffa Matilda en sväng efter jobbet bara. Hon o Basse har blivit sambos nu, grattis till dom, det är dom värda, big time!

Beställde en bikini från HM nu, jag jobbar på som sagt =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar