26 april 2010

Måndag

Håller på att storstäda här hemma, men nu hamnade jag i matkoma efter frukost/lunchen bestående av omelett med tomat och lök. Jag MÅSTE även börja skriva på den där jäkla rapporten om Sydafrika med. Måste posta den senast onsdag. Har haft tre månader på mig, men självklart börjar jag sista dagarna. Aja, det ska nog inte ta så lång tid att skriva det trots allt. Det är ju det där med att ta tag i saker som är det svåra.

har inget att skriva om känns det som. Allt är som det ska. Jag är lite nollställd just nu. Dock kommer det bli intressant och se hur det känns den 10 maj, blir det som innan eller blir det konstigt eller blir det bättre? Vem vet. Det blir som det blir!

Jag måste ta lite beslut känner jag, kan inte leka med känslor, det har jag inte tid eller lust med. Dessutom slutar det aldrig bra heller.

Exhibitionist - Javisst. Låter det vara så. Vi gillart ju eller hur? =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar