30 april 2010

nobodys girlfriend

Jag tänker att jag bara gör folk besvikna nu, om och om igen. Jag vet inte hur jag ska sluta med det. Kanske blir bra när nån kommer hem snart, så man är på samma villkor igen. Även om jag vet att det inte är en bra ide. Att det är lite destruktivt. Men jag ser det lite som att vi utnyttjar varandra. För med andra personer blir det bara fel, den ena vill mer än den andra, saker blir för seriösa, och då sticker jag och gömmer mig. Jag kan inte leva upp till att bli någons potentiella flickvän, så är det bara. Jag är inte redo för det. Tror jag. Eller så är jag bara livrädd för att ta reda på om jag är redo. Det är på den vägen jag försummar en massa bra killar och stannar kvar hos dom som inte är alls bra egentligen. Give me a way out of it?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar