2 maj 2010

det här är vad jag säger..

Vänster arm: Dels mitt förflutna, den hårdaste tiden i mitt liv, när jag fick mitt hjärta krossat, och krossade samtidigt någons hjärta. Den tiden betydde mycket och kommer alltid betyda mycket för mig, den formade om mig till både gott och ont. Men framförallt står den för livet, alla delar man vill hinna med i sitt liv. Allt man vill se, uppleva och känna. Jag tror inte att man hinner med precis allt, det kommer fortfarande finnas fler saker man vill men inte har kunnat/hunnit med, den dagen man dör. Därav blir det aldrig ett helt pussel.

Höger arm: Fragile heart. Var försiktig med mitt hjärta, det är sjukt ömtåligt, nära sprängningsgränsen. Men även en annan mening; skicka kärlek till alla de länder som behöver det, i stället för granater (det var mamma som kom på... men jag tyckte det var en oerhörd fin mening och tatueringen blev lite mer speciell för mig)

Kalla mig emo, pretto, vad fan ni vill. Men de är väldigt mycket jag, båda mina fina hjärtan.

2 kommentarer:

  1. Anonym6:05 em

    Är det en granatparfym? Kanske en svag hälsning till Sydafrika?

    SvaraRadera