13 maj 2010

Ha ha


Tusan vilken flashback jag fick nu. Kortet är dåligt men det är helsingborgs busshållsplats nere vid hamnen. Året var 2003. Jag hade varit i berlin och hälsat på vänner jag lärde känna på resa med tyskagruppen i skolan dit några veckor tidigare. Jag sket i avslutningsresan med klassen och tog mina pengar i stället och åkte själv till berlin. Trivdes inte i klassen ändå. . På väg hem blev vi stoppade i tullen. Jag glömde min väska och blev misstänkt! Fick gå igenom hela min väska och jag hade ju sprit där i men var inte tjugo. Höll på att dö! Men som tur var så letade dom efter knark och de sket i mitt vin och min sprit :) men det var några jävligt svettiga minuter kan jag lova! Så. Framme snart för övrigt. Sex timmar har gått jävligt snabbt måste jag säga. Tack ni som underhållit mig via sms. Nu ska jag göra malmö!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar