9 maj 2010

jobb.

Gratis flyg.
Gratis mat.
Gratis husrum.
6000 kr/månad + andra pengar man får in genom utflykter man arrangerar osv.

Var? Turkiet, nära antalya

Vad för jobb? Med barn. Lekledare och barnpassning för hotellets gäster.

När? Så fort som möjligt och säsongen ut (september/oktober)

Någon som är intresserad? Säg till IDAG.

Det är ett jobb som jag varit tvungen tacka nej till för att jag redan har jobb i sommar och har köpt roskildebiljett och dessutom vill göra nåt annat till hösten.

5 kommentarer:

  1. tror du gjorde rätt val faktiskt...

    :)

    SvaraRadera
  2. Har inte bestämt mig än. fan.. Beslutsångest AB

    SvaraRadera
  3. jennie5:28 em

    vilket hotell gällde detta? hur fick du erbjudandet? (söker själv jobb i turkiet ;)

    SvaraRadera
  4. Jag vet inte namnet på hotellet, men det ligger i Kemer. Jag fick det genom en kompis som jobbar där, men det är redan taget tyvärr!

    SvaraRadera
  5. Anonym4:32 em

    okej jag kom hem nyss från kemer så det var därför ajg var lite nyfiken ;)

    SvaraRadera