2 maj 2010

Solen i ögonen


Jag gillar inte att ha solen i ögonen egentligen. Men idag gör det inget. Älskar solen! Jag är på väg till jobbet, känner mig till och med utvilad. Var ett bra drag att stanna hemma hela lördagen! Veckan som kommer är full med sociala grejer. Bra! Har suttit hemma alldeles för mycket senaste tiden. I morgon ska jag försöka komma iväg till gymmet. Sen ska jag träffa johanna o, äta flöt och kolla på håkans bar, ha ha! Tisdag blir det nog häng med maria som är hemma från norge. Onsdag har jag lovat pia att gå ut och dansa lite. Torsdag kanske laga mat och kolla tv med matilda. Sen är det helg igen, då ska jag jobba. Veckan efter kommer linus hem efter en säsong i sälen, ska bli sjukt kul att träffa honom igen. Sen väntar malmö och en massa trevligt folk. Som han sa, det kanske pirrar lite till och med, vi får se :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar