7 maj 2010

trött!


Senaste nätterna har jag inte kunnat sova. Jag har drömt massor verkliga saker precis när jag somnat, vaknat till och undrat om jag drömde eller inte. varit tvungen kolla telefonen och sånt för jag drömt jag fått massa sms och skit. Det är alltid saker som jag tänkt på innan jag somnat som sätter sig på hjärnan. Fan. Skulle behöva sova bra en natt snart känner jag.

Idag är jag inte alls peppad på att jobba. Hade mycket mer gärna umgåtts med vänner känner jag. Men men, bara ta tag i det. Inget att göra nåt åt. Jobbar fredag, lördag, måndag, onsdag, sen bär det av mot Malmö! Bara stå ut så får jag min riktiga ledighet sen. Jag är ju ledig rätt ofta ändå, men det är inte samma sak, det är ju ofrivilligt enbart för att det inte finns jobbtider åt mig.

Fan, jag hade värsta peppdagen igår, idag känner jag mig helt jävla negativ. Usch.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar