29 juni 2010

Today Im leaving this town

Igår fikade jag en sväng med Pia. Vi var på café charken, på stora torget, lätt bästa och lyxigaste fikan i stan. Skönt med ett prat med Pia, som tänker väldigt lika som mig många gånger, men ändå så olikt. Det är bra, så man kan ta o ge av varandra. Olika synvinklar på saker och ting, men kloka sådana. Vi peppade Storsjöyran, som kommer bli av och det känns sjukt pepp!


Sen gick jag till Matilda och Lollo kom dit med. Vi prata skit och sånt som vanligt. Var en evighet sedan vi umgicks tillsammans. Det blev en fika på Ågatan lite senare, men det blev inte riktigt som jag tänkt. Hade velat ha en massa snack och prat med Lollo, men blev inte riktigt så. Satt mest och lyssnade på andra.. var på rätt dåligt humör sedan, har ju saknat Lollo en massa och nu kändes det inte som vi fick nån tid alls. Nästa gång blir det fika ENSAMMA! Jag blev lite gladare sen när jag kom hem och pratade en sväng med Jacob. Han är bra på det där, att få mig på bättre tankar. I like.

Nehe, om man skulle ta och packa klart kanske och sen ta en dusch? Vem vet när jag får duscha nästa gång....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar