9 juni 2010

Jätteledig

Är ledig fram till tisdag. Det ska utnyttjas. Idag ska jag hänga med JohannaP en sväng, det var väl på tiden va!!? Jag vill gå på stan med och HANDLA något, haha, har ett sjukt begär efter det idag. Ikväll blir det häng med Lollo och Linus m.fl (?). Bra ledig dag helt enkelt.

Sist jag köpte en cd köpte jag Band of Horses andra album. Jag funderar faktiskt på att köpa Oskar Linnros skiva nu med, för den är grym. Jag borde köpa fler skivor, är bara lat. Det är nice att ha sen. Den dagen jag skaffar mig ett eget ställe igen, ja när faaaaan blir det tror ni? Snart 26 och bor hos mamma, hur låter det egentligen? Haha.. Men skit samma, gör det ju för pengarnas och kanske körkortets skull, då är det lätt värt det.

Nehe, göra sig mindre ful och sen äta nåt kanske..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar