27 juni 2010

Random stuff

Det är ju England - Tyskland i åttondelsfinal idag! Jag tror Tyskland vinner. England är sällan bra alls i mästerskap så här. Me de tror de är bäst i världen för att de vann VM på 60-talet...

10 timmar kvar att jobba, sen jääävlar är det Roskilde som gäller i min skalle. Jag börjar bli sjukt peppad på festival faktiskt. Att vi åker i husbil gör det hela så mycket bättre, jag gillar INTE att tälta, speciellt inte på festival! Just nu peppar jag faktiskt mest på Robyn, det ska bli sjukt kul att se, speciellt som hennes nya skiva är grymt bra.

Saknar verkligen J. Att bara vara. Det är så skönt att träffat nån som uppskattar det, att bara vara. Ligga och prata i timmar om allt och inget. Det är dessutom sjukt hur lika vi är och hur lika värderingar vi har och gillar samma saker. Det bara är så rätt, och det känns att vi båda tycker det.

- Jag är DIN nu....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar