10 juni 2010

VM!?

Oj vad konstiga drömmar. Helt snurrig i skallen nu, men på ett skönt sätt. Haha. Hade en ganska lång msn-session igår kväll sen och det var nice. Fan, jag bara hoppas nu och önskar att jag inte ska behöva bli besviken igen. Jag är värd det här, så är det bara.

Idag ska vi upp till storasyster och fika, barnen har ju slutat skolan nu. 8 veckor sommarlov, det ni, det hade väl varit nåt va? Inte bekymra sig om mer än vem man ska leka med i morgon. Det hade varit ganska underbart att gå på mellanstadiet igen, det var en bra tid.

Alltså, i morgon börjar VM. Klockan 16.00 är det Sydafrika-Mexico i öppningsmatchen. Vem vill kolla på den med mig? Någon mer än jag måste väl ändå vara intresserad av VM? Skit samma om inte Sverige är med. det är ju fan massa bra fotbollsmatcher. Dagens just nu bästa landslag spelar matcher mot varandra. Dessutom har vi två lag ledda av svenskar. Elfenbenskusten av Svennis och NIgeria av Lagerbäck. Så, kom igen nu, vem är sugen?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar