27 juli 2010

fetival igen!

Sovit 4 timmar. Inte så pepp kanske, men ingen ide att lägga mig efter jobbet, hade bara hunnit med 2 timmar ändå. Nu har jag duschat och packat klart, tror jag. Får väl se vad SAS säger, min väska är 5 cm för lång och väger 2 kilo för mycket för att vara handbagage. Men vad fan, det är ju en timmas flyg inom Sverige liksom. Jag får lägga min trevliga och charmiga sida till.

Den här veckan är pepp. När jag kommer hem sen får vi se vad den gett mig. Den ska inte bara vara aspepp utan också lite tid till att få perspektiv på saker och ting. Inatt låg jag och tänkte mycket. Ena stunden vill jag faktiskt bara släppa det, ge upp. Mest för att det känns enklast så. Mest sårande och kommer göra ont som fan, men ändå enklare. Vet inte om det är meningen att det ska vara så här svårt? Nästa stund kan jag inte tänka mig att vara utan heller. Jaja, ingen ide att grubbla nu som sagt, perspektiv var det!

Nehe. Nu jävlar. På torsdag inleder vi festivalen med Oskar Linnros och Miss Li för att lite senare få se Shout Out Louds. Sweeeeet times.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar