20 juli 2010

I don't wanna do this...

Fy fan. Ångesten är helt sjuk nu.
Att jag ska släppa taget betyder ju inte att jag inte saknar och inte önskar att saker var annorlunda. Det betyder bara att jag inte ska tänka på honom som någon som kommer bli min, leva mitt liv som att han inte existerar, inte höra av mig en massa, inte fråga en massa och inte kräva något som helst av honom. Känns som jag gjort det här förut..... och jag är inte så bra på det. Men jag måste. Fy fan. Jag VILL inte. VILL verkligen inte. Känns som jag förlorat någon som kunde varit DEN. SKIT!

Jag äter lite nu i alla fall, men bara om jag lyckas tänka på nåt annat under tiden, annars säger det bara stopp i munnen på mig. Igår fick jag i mig en drickyoughurt på dagen, potatis och fisk och lite chips på kvällen. Får se hur det går idag. MÅSTE äta!


DU.

Jag är ändå glad att jag träffat dig. Du visade mig att jag KAN våga släppa nån nära igen. Det är bra för mig att få se det. Tack..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar