23 juli 2010

Morning glory


Det är alltid morgonen som är värst. Vakna upp med den där tomma känslan i magen. Har varit fint att vara iväg med johanna. Hon har fått mig att Tänka om lite. Jag ska verkligen fokusera på det som var bra. Det är det jag vill minnas. Jag tjänar inte på att vara arg och bitter. Och jag märker ju när jag pratar om honom att det är alla fina och bra saker som finns i mina tankar. Men däremot, vill jag vara med någon som är konflikträdd? Jag tror inte det. Så trots alla bra sidor han har som jag var så glad över så är kanske just feghet och konflikträdsla två sidor som jag inte kan leva med. Jag saknar Honom så jävla mycket och jag vill bara stänga in mig och gråta men jag ska inte. Livet går vidare. Alla planer jag haft, jag kan ha dom ändå, även om han inte finns med i dom längre. Idag är en sån dag då jag kan se framåt. I morgon kanske jag bara vill dö igen. En dag i taget..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar