5 juli 2010

Nu är jag i sverige.


Äntligen i sverige så jag kan använda internet igen ha ha. Bilden är på Diana från mexico som var en av de som var med och bodde hos oss på festivalen. Gillar bilden, den känns festival. På tal om festival. Hultsfred och alla andra festivaler i sverige kan slänga sig i väggen. Hultsfred har väl redan gjord det typ.. Svårt att förklara men på alla möjliga sätt är roskilde bättre. Främst för stämningens skull, inte ett bråk har jag sett. Ingen ledsen människa. Inga småbarn som är spyfulla heller. Och allt annat som inte är musik. Fotbolls vm, bio, bad, affärer, utställningar, aktiviteter, och allt annat man kan greja med på området. Kan lätt bli nästa år igen! Nu ska jag sova lite.

2 kommentarer:

  1. fy fan that's me there ;)
    skol!

    i don't understand all that you write in here -min svenska ar en javla-, but something about Roskilde being better than Hultsfred in Sweden..i think? never been in Hultsfred, only can compare it with the Hurricane in Germany... but i guess RK's probably one of the best and biggest festivals in Europe...

    SvaraRadera
  2. haha yes thats you! Youre right, roskilde is much better than hultsfred. and i think roskilde is the 3rd biggest festival in europe...

    it was awsome meeting you anyway! Hope to see you again before next years Roskilde!!

    SvaraRadera