19 juli 2010

så där.

jag känner att jag vill kunna skriva om personliga saker.
men vill inte att alla ska kunna läsa.
men vill att en del ska kunna läsa.
de jag bryr mig om.
de jag vill ska veta vad som försigår i mitt huvud.

---

jaha, så var man singel igen
en månad fungerade det
jag kan inget säga eller göra.
exet spökar ännu
inget han kan rå för
önskar bara han insåg det direkt och tidigare
grejen är att jag fallit dit
hårt
har aldrig känt så här förut
aldrig känt mig så trygg med någon
aldrig litat på nån på det sättet
aldrig träffat någon med så lika värderingar som jag

på 2 månader har jag fallit så hårt att jag börjat tänka på att verkligen satsa, att kunna flytta för hans skull. att ha en framtid tillsammans. bygga upp något riktigt. jag har varit så vilsen så länge men nu kände jag mig på rätt plats med rätt person.

han är så jävla bra, det är det värsta. bästa jag någonsin träffat på.

jag vet inte hur jag ska låta bli att hoppas.

---

igår åt jag en skiva falukorv och två mackor.
idag åt jag en halv macka och sen en hel macka.. och drack cola.

jag HATAR att inte kunna äta pga ångest, fy fan!

o--

ja det kommer bli mycket gnäll nu ett tag men det är så jag funkar, det vet ni.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar