13 juli 2010

summer is here

Sitter på kontoret. Det är bra jävla varmt här. MEN jag klagar inte. Är det något jag älskar så är det RIKTIG sommar. Jag bryr mig inte om att jag jobbar. Känslan när man går hem på kvällen vid 23 och kan gå i shorts och linne utan att frysa och dessutom känna den där speciella sommarlukten är UNDERBAR! Vad gör det om man svettas lite, det gör ju alla andra med. Alla är lika somriga och "äckliga" ändå. Dricka mycket vatten, klä sig svalt och bada när man har tillfälle, det är enkla tips för er som tycker det är hemskt. Visst är det svårt att sova men va fan... man överlever! NJUT!

I'M LOVIN IT!

Jacob åkte hem idag, men jag bokade tåg igår så jag åker till honom redan på fredag igen. Stannar till måndag morgon. Sweet times. Han är så jävla bra. Förundras varje dag över hur jävla lätt det är hela tiden. Hur enkelt vi funkar ihop. Hur lika vi tänker och att vi har så kul tillsammans och bara är så jävla bra ihop. <3

SEN har jag min helvetes-vecka på jobbet. Hör på den här:
måndag: 14-23
tisdag: 14-23
onsdag: 09-23
torsdag: ledig
fredag: natten
lördag: natten
söndag: natten
måndag: natten

det är sisådär 72 timmar på en vecka............

Men så är jag ledig en vecka sen igen. Lätt värt det!

Nehe, jobba på!?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar