29 juli 2010

Tjejgrej


Ibland är jag tjej och köper tjejsaker som tex en klänning igår. Hittade klänning, shorts och jeans för 280 kr tillsammans. Älskar rea. Festen igår var sinnes. När vi kom in med piratskeppet till stan och varenda uteservering ställde sig upp och vi dansade sjöng och skrek som de pirater vi var, då hade jag en av de roligaste kvällarna på mycket länge. Sen gick vi ut. Det var kul att dansa lite. Men ärligt talat, det är inte skitkul att gå ut. Jag tänker varje gång att det ska vara skoj, men tröttnar alltid väldigt snart. Så jag och pia gick hemåt och var hemma innan klockan var två. Jag gillar inte mig själv när jag är full heller. Hetsig och jobbig! Nu blir det alkoholfritt resten av veckan! Förresten. Jag har blivit med jobb! Nu ska jag bara komma på var jag ska bo... Och ta körkort!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar