30 juli 2010

Trist.

N*E*R*D har ställt in. snyggjävlen Pharrell har tydligen halsproblem. Hela resten av bandet är på plats i Östersund så då är det nog ett riktigt problem. Synd dock. Såg ju bara 20 min av dom på Way Out West 2008, så såg fram emot det. Men men, Johnossi får ta över deras speltid på största scenen och det ska bli jävligt nice det med.

Jag och Pia slappar i stugan nu. Lyssnar in oss lite på musik inför kvällen. Johnossi, Kent och så Grand Archives som jag ska se i morrn. DET mina vänner kommer bli sjukt jävla bra, det är jag säker på.

Vi bor i stuga 2 km från stan. Pias vän Alex är här på jobb (säljer longboards) så han har stugan betald på företaget. Mycket bra med gratis tycker vi :) 2 km är ju inget att gå heller, så det funkar svinbra.


Önskar jag visste vad jag vill

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar